• NEBANNER

Aotelega o mataupu faavae o le filifiliga monomer i le tuufaatasia o resins acrylic

Mo le faigofie o le faʻaogaina, e masani ona faʻavasegaina monomers polymeric i ni vaega autu se tolu: monomers malo, monomers vaivai ma monomers galue.Methyl methacrylate (MMA), styrene (ST), ma acrylic eye (AN) o monomers malo e masani ona faʻaaogaina, ae o le ethyl acrylate (EA), butyl acrylate (BA), ma le isooctyl acrylate (2-EHA) e masani ona masani ai. fa'aaogaina monomers malu.

O le vailaʻau faʻamaʻi umi ma esters methacrylic (e pei o lauryl ma octadecyl esters) e sili atu le malosi o le ava ma le vai.

O monomers aoga o acrylates ma methacrylates o loʻo i ai vaega hydroxyl, ma monomers o loʻo i ai vaega carboxyl o le acrylic acid ma le methacrylic acid.O le fa'aofiina o vaega o le hydroxyl e mafai ona tu'uina atu ai vaega fa'atino mo resini fa'avae solvent fa'atasi ai ma vaila'au fa'amalolo polyurethane ma amino resins mo feso'ota'iga.O isi monomers galue o le: acrylamide (AAM), hydroxymethylacrylamide (NMA), diacetone acrylamide (DAAM) ma le ethyl acetoacetate methacrylate (AAEM), glycidyl methacrylate (GMA), dimethylaminoethyl methacrylate (DMAEMA), vinyl siloxanes (pei o vinylnetrimethoxylsilane vinyl, vinyltrimethoxylsilane). (2-methoxyethoxy) silane, vinyl triisopropoxy silane, γ-methyl propionyloxypropyl trimethoxysilane, γ-methyl propionnyloxypropyl tri(β-trimethoxyethoxy silane) monomer, ma isi. O le aofaʻi o le monomer galue e masani ona pulea i le 1% ~ 6% (fuainumera tele) , e le tele naua, a le o lea e ono afaina ai le teuina o le resin poʻo le vali Vinyl triisopropoxysilane monomer ona o le isopropyl site-blocking effect, Si-O bond hydrolysis faʻagesegese, o le aofaʻi e mafai ona faʻateleina i le 10% i le polymerization emulsion, lea e faʻamalosia. i le faaleleia o le vai tetee o emulsions, weathering ma isi meatotino, ae o lona tau e maualuga atu Emulsion polymerization monomer, diacetone acrylamide (DAAM), ethyl acetoacetate methacrylate (AAEM) e manaʻomia ona faʻaaogaina i le faaiuga o le polymerization faʻatasi ai ma le hexanediyl dihydrazide, hexanediamine compound. , vai evaporation e mafai ona i totonu o le alalaupapa filifili macromolecular i le va o le fausiaina o ata tifaga fesootai.

Carboxyl monomer o loʻo i ai le acid acid ma le methacrylic acid, o le faʻaofiina o vaega carboxyl e mafai ona faʻaleleia atili ai le resini i le lanu, faʻatumu le susu ma le pipii i le substrate, ma faʻatasi ai ma le vaega epoxy o loʻo i ai le gaioiga, o le faʻamaloloina o resins amino o loʻo i ai le gaioiga catalytic.O le carboxyl anotusi o le resin e masani ona faaaoga aoga aoga (AV), o lona uiga, o le numera o milligrams o KOH manaomia e neutralize 1g resin, iunite mgKOH/g (solid resin), le pulea lautele AV i le tusa ma le 10mgKOH/g (malosi). resin), faiga polyurethane, AV laʻititi laʻititi, amino resin ma AV e mafai ona lapopoa, e faʻalauiloa fesoʻotaʻiga.

dwd

Pe a fa'apipi'iina le resini o le hydroxy acrylic, o le ituaiga ma le aofa'i o le monomer hydroxyl ei ai se aafiaga taua i le fa'atinoga o resini.O le vaega o le hydroxy acrylic acid o le lua-vaega polyurethane system e masani ona faʻaaogaina e avea o se hydroxyl monomer muamua: hydroxyethyl acrylate (HEA) poʻo le hydroxyethyl methacrylate (HEMA);o le vaega o le acid acid hydroxy o le amino tao tao vali e masani ona faʻaaogaina e avea o se lua hydroxyl monomer: acrylic acid-β-hydroxypropyl ester (HPA) poʻo le methacrylic acid-β-hydroxypropyl ester (HPMA).O le gaioiga o le monomer e maualuga atu, ma o le hydroxypropyl resin faʻapipiʻiina e ia e faʻaaogaina e avea ma vaega hydroxyl o le amino baking lacquer, lea e aʻafia ai le teuina o le lacquer, e mafai.
filifili le lua hydroxypropyl monomer.I tausaga talu ai nei, o loʻo i ai nisi hydroxyl monomers fou, e pei o le acrylic acid poʻo le hydroxybutyl methacrylate, hydroxyethyl methacrylate ma le ε-caprolactone faaopoopo (1: 1 poʻo 1: 2 mol ratio, Dow Chem Company).O resini faʻapipiʻiina e ala i le faʻaopoopoga o le hydroxyethyl methacrylate ma le ε-caprolactone e maualalo le viscosity, ma e mafai ona ausia se paleni lelei o le maaa ma le fetuutuunai.E le gata i lea, o le faʻaofiina o vaega o le hydroxyl i le pito o le filifili macromolecular e le hydroxyl-type chain transfer agents (e pei o le mercaptoethanol, mercaptopropanol, ma le 2-hydroxyethyl mercaptopropionate) e faʻaleleia ai le tufatufaina atu o vaega hydroxyl, faʻateleina le maʻaʻa, ma faʻaititia le molecular. tufatufa mamafa, faʻaitiitia le viscosity o le faiga.

Ina ia fa'aleleia atili le malosi o le ethanol e fa'afeiloa'i ai le styrene, acrylate ma le methacrylic acid e fa'asolo ai le alkyl esters e fa'aitiitia ai le vaega o le ester.E mafai ona manatu uma e faapaleni le tau ma le tetee atu i le ethanol.Methacrylic acid advanced alkyl esters o lauryl methacrylate, octadecyl methacrylate, ma isi, o nei monomers e tele lava ina faalagolago i oloa mai fafo.

C resins mo coatings e masani lava copolymers, ma o latou gaoioiga copolymerization e tatau ona mafaufauina pe a filifilia monomers.Ona o le eseese o le fausaga o le monomer, e ese le gaioiga o le copolymerization, o le tuufaatasiga o le copolymer ma le tuufaatasiga o le monomer e masani ona ese, mo le binary, terpolymerization, e mafai ona fesootai e ala i le tuufaatasiga o le copolymer.Mo le tele o copolymers eseese, e leai se fa'atusatusaga lelei e maua, na'o su'esu'ega fa'ata'ita'iga, su'esu'ega fa'apitoa o fa'afitauli fa'apitoa.I le fa'ata'ita'iga, o le fa'afefiloi o le monomer "matelaina" auala fafaga (fa'atusa le fua o le fafagaina o le monomer

wdwf

Fa'aliliu ile www.DeepL.com/Translator (fa'aliliuga fua)
Afai e leai se taua o le fua faatatau polymerization, e mafai ona faaaoga le Q ma le e tau o le monomer e fuafua ai le fua faatatau polymerization, pe faaaoga saʻo Q ma e e na o le iloiloina o le gaoioiga copolymerization, e le mafai ona ese tele le tau o le copolymerization monomer Q. a le o lea e faigata ona fa'akopolymerize;pe a ese le tau e, e faigofie ona sui copolymerization, o nisi faigata e copolymerize monomer e ala i le faaopoopo Q intermediate tau o monomer, e mafai ona faaleleia le faatinoga o le copolymerization.

O le filifiliga o le monomer e tatau foi ona gauai atu i le tele o le monomer toxicity, o le acrylate toxicity lautele e sili atu nai lo le toxicity o le methacrylate tutusa, e pei o le methyl acrylate toxicity e sili atu nai lo le toxicity o le methyl methacrylate, faʻaopoopo i le toxicity o le ethyl acrylate. e sili atu foi.

Fa'aliliu ile www.DeepL.com/Translator (fa'aliliuga fua)

avwda

Taimi meli: Aukuso-22-2021